close

undefined

(IMDB)

Lady Gaga - I'll Never Love Again

 

情傷ing...來聊點什麼 關於愛情

被前任甩掉結束近4年的感情

就是因為前任覺得我們的愛情觀落差太大

因為這樣的不適合讓他毅然決然決定斷掉感情

 

我同意兩個人不是天生就適合

但也不否認共同點的多寡

影響的磨合時間也會有所不同

 

相愛的最後終歸平淡

但是愛情是需要恆溫的

如何在平淡中激發一點熱情也是很重要的事情

 

在相異中磨合

願意與對方有共同目標與更好的未來

 

包容 尊重 珍惜 知足

 

最近又這樣淡淡的懷念起過去

想起以前的任性 壓抑 磨合

是不是這邊少一點爭吵那邊多一點溝通

 

這樣的感情終能有圓滿的結局

 

I'll Never Love Again

是出自電影A Star is Born 一個巨星的誕生

看過youtuber介紹過這部片

 

男女主角各自都很愛彼此

所以在每一次爭吵後也能真切的擁抱對方

這就是感情讓人難以捉摸的地方

因為不是只要兩個人都愛著彼此

就能幸福的走到最後

 

 

Don't wanna start another fire

Don't wanna give my heart away

To another stranger

致 親愛的前任,我尊重你的決定

但是我想我再也不會對任何人燃起愛火

不願意再把我的心交由其他人 : ) 

 

 

又要給自己一個深深的嘆息了haha

廢文太多 趕緊切入重點

 

 

Wish I could, I could've said goodbye 我多希望當時能夠好好道別

I would've said what I wanted to 我能說出我心裡的話

Maybe even cried for you 甚至為你掉下眼淚

If I knew it would be the last time 如果我知道那是最後一次

I would've broke my heart in two 我一定會傷透心

Tryin' to save a part of you 並想盡辦法挽留你

 

Don't wanna feel another touch 不想要他人的撫摸

Don't wanna start another fire 不願意燃起愛火

Don't wanna know another kiss 我不需要別人的親吻

No other name falling off my lips 也不需要誰的陪伴

Don't wanna give my heart away 在也不願意把我的心

To another stranger 交給另一個陌生人

Or let another day begin 我不想讓新的一天到來

Won't even let the sunlight in 就算只是一絲陽光

No, I'll never love again 我想我不會在愛上別人

I'll never love again, oh, oh, oh, oh 我不會再去愛了

 

When we first met 我們第一次見面的時候

I never thought that I would fall 我從未想過會深深愛上你

I never thought that I'd find myself 也沒想過

Lying in your arms 能這樣躺在你的懷裡

And I want to pretend that it's not true 我好想欺騙我自己

Oh baby, that you're gone 你其實並沒有離我遠去

'Cause my world keeps turning, and turning, and turning 我的世界雖然持續轉動

And I'm not moving on 但我的心卻停在原地

 

Don't wanna feel another touch 不想要他人的撫摸

Don't wanna start another fire 不願意燃起愛火

Don't wanna know another kiss 我不需要別人的親吻

No other name falling off my lips 也不需要誰的陪伴

Don't wanna give my heart away 在也不願意把我的心

To another stranger 交給另一個陌生人

Or let another day begin 我不想讓新的一天到來

Won't even let the sunlight in 就算只是一絲陽光

No, I'll never love 我想我不會在愛上別人

 

I don't wanna know this feeling 我不想再嘗試戀愛

Unless it's you and me 除非那個人是你和我

I don't wanna waste a moment, ooh 也不想浪費當下時光]

And I don't wanna give somebody else the better part of me 更不想把自己交給別人

I would rather wait for you, ooh 我寧願選擇在原地等你

 

Don't wanna feel another touch 不想要他人的撫摸

Don't wanna start another fire 不願意燃起愛火

Don't wanna know another kiss 我不需要別人的親吻

Baby, unless they are your lips 也不需要誰的陪伴

 

Don't wanna give my heart away 在也不願意把我的心

To another stranger 交給另一個陌生人

Don't let another day begin 我不想讓新的一天到來

Won't let the sunlight in 就算只是一絲陽光

Oh, I'll never love again 我想我不會在愛上別人

Never love again 再也不願意愛上別人

Oh, I'll never love again 再也不會愛了

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    這蔚小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()